11 Eylül 2011 Pazar

Müjdeli Haber&İlk Park Gezimiz

Canım kızım artık iyileştin.Çok şükür testlerin temiz çıktı.Ne kadar sevindim anlatamam.Umarım bir daha hastalanmazsın diyeceğim ama her çocuk gibi sen de hastalanıcaksın.O zaman umarım çok hastalanmazsın demem daha gerçekçi olur heralde.Ben de bu arada süt ürünleri diyetine son verdim.Gerçi hala sadece keçi sütü ürünleri yiyorum.Bakalım aynı durum tekrarlanırsa ki umarım tekrarlanmaz o zaman alerjiden şüphelenebiliriz.Neyse bu hastalık konularını bi kenara bırakalım.Dün seni babanla birlikte hemen alt sokağımızdaki parka götürdük.Evden çığlık çığlığa çıktık.Ama dışarı çıkınca hemen sustun kızım.Parkta 1 saat civarında oturduk.Sen sesini çıkarmadan çoçukları izledin.O kadar tatlıydın ki.Artık seni her haftasonu parka götürmeye karar verdik.Aslında haftaiçi de götürmeyi çok isterdim.Ama daha tek başıma dışarı çıkmaya cesaret edemiyorum.Eve geldiğimizde öyle yorulmuştun ki, baban seni yatağa koyar koymaz uyudun.Akşam da babaannenle deden geldiler.Bütün şirinliğini sergiledin kızım.Onlar da seni çok özlemişler.Deden çok büyümüş Defne dedi.Her geçen gün hızla büyüyorsun kızım.O yüzden her anın tadını doya doya çıkarmaya çalışıyorum.Bir gün bu günlerin her anını gülümseyerek hatırlayacağım ve sana anlatacağım kızım.Seni çok seviyorum canım kızım benim...

Hiç yorum yok: