13 Temmuz 2011 Çarşamba

İlk Yanlız Gecemiz&İlk Gezimiz

Geçtiğimiz hafta sonu anneannenin de işleri olması dolayısıyla haftasonunu baban, sen ve ben geçirdik kızım.Aslında başta gözüm fena halde korkmuştu.Hatta anneanne giderken lohusalığın da vermiş olduğu psikolojiyle bir kaç damla gözyaşıma hakim olamadım.Ama sonra o kadar korkulacak bir şey olmadığına karar verdim.Biraz yorucu da geçse(özellikle geceleri) senin ve babanla başbaşa kalmak benim için ayrı bir keyifti.Gerçi 3. bir gece daha uykusuzluğa dayanabilirmiydim bilmiyorum :)
Bir süredir yaptığımız, seni dışarı çıkarma planlarımızı geçen pazar gerçekleştirdik canımıniçi.Sen, ben ve baban nişantaşına gittik kızım.Ordan mothercare'e uğradık.Dışarda keyfin bir yerindeydi ki sorma.Mışıl mışıl uyudun.Ama eve geldiğimizde çok acıkmıştın :)
Senle güniçinde sohbetler yapmaya başladık artık.Böyle gözlerini ayırmadan dikkatli bir şekilde dinliyorsun annecim.
Bugünlerde benim gözüme büyümüş gibi geliyorsun.Bakalım haftaya olan doktor kontrolunde ne kadar büyüdüğünü göreceğiz.Sana her geçen gün daha fazla bağlanıyorum kızım.Artık uyuduğum vakitlerde bile seni özlemeye başladım...

Hiç yorum yok: