26 Eylül 2011 Pazartesi

3. Ay Kontrolümüz&Gezmeler&İnek Sütü Alerjisi Şüphesi

İnek sütü alerji şüphesi ve kilo artışındaki düşüş nedeniyle, internette bütün site ve blogları karış karış dolaştım. Durumu anlamaya çalışırken, kendimi yiyip bitirdim.Evde çıldırmak üzereydim. Bu yüzden doktor randevumuzu öne çekerek, onun görüşünü almak istedim ve doktoruna gittik. Bu ay, 300 gram alarak 5750 ve 3,5 cm uzayarak 64 cm olmuşsun. Doktorumuz da kilo alımını az buldu. Ama çok vahim bir tablo yok ortada. Üstelik yaşıtlarına göre boy oranın gayet iyiymiş. En azından bu sevindirici bir haber.Şu an ishal değilsin çok şükür. Süt ürünleri diyetiyle beraber, dışkı rengin de sarıya dönmeye başladı. Keyfin de yerinde çok şükür. Doktorumuz yaptığı muayanede gelişim ve hareketlerinin gayet iyi olduğunu söyledi.Şimdilik ek bir gıda vermedi.Anne sütüne devam edelim dedi.Ama bir 15 gün sonra kilona bakacağız ne durumda diye.Tabi bu arada emme sorunumuz da yine başladı.Oturarak hayatta emmiyorsun.Ya ayakta dolaşıcam.Ya da yatar pozisyonda.Kollarım bazen çok ağrıyor.Ama ne yapalım.Sen sağlıklı ol beslen de, şimdilik gerisi önemli değil canımıniçi. Neyse hastahane konularına şimdilik burda ara veriyorum.
Bu aralar gezintilerimiz hız kazandı. Gördüğüm kadarıyla sen de bu durumdan hoşnutsun. Zaten anneannenin bize geldiği her gün seni mutlaka parka götürüyoruz. Orada çocukları izlemekten büyük keyif alıyorsun. Bazen kollarını ayaklarını çırparak çocuklara doğru bağırıyorsun. Yani yürüsen koşup oynayacaksın nerdeyse :) Geçen haftaiçi de uzun zamandır görüşmeyi planladığımız Leyla ve oğlu Leo ile buluştuk. Birlikte cevahire gittik. Bir 4-5 saat dışarıdaydık ve sen çoğunlukla sıkılmadın. Hatta bir ara bir yerde kahve bile içtik. Tabi ben sürekli oturamadım. Çünkü sen sürekli oturunca hemen sıkılmaya başladığından yarı oturur yarı ayakta olucak şekilde kahvemi içtim. Uyumadığın zamanlar çevreni büyük bir ilgiyle izledin. Özellikle de Leo'yu :)
Ve bu hafta sonu da seni ıhlamur kasrına götürdük. Hamilelik dönemimde, babanla bir kez oraya gitmiş ve bebek arabasıyla dolaşan çiftlere bakıp gülümsemiştik. Bizim de çocuğumuz doğunca buraya getirelim diye konuşmuştuk. Evet, şimdi bizimlesin ve nihayet seni ıhlamur kasrına getirdik. Gerçekten çok duyguluydu. Oradaki çay bahçesinde oturduk biraz. Karnın acıkınca seni ilk defa emzirme önlüğü ile emzirdim. Gayet kullanışlı olduğunu söyliyebilirim.Tek sorunumuz sen oturarak emmediğinden ayağa kalkmam gerekti :)
Pazar günü de hava güzel olunca klasik nişantaşı gezintimize çıktık. Önce Citys'e gittik. Bu arada Citys'in emzirme odası gerçekten çok kötü.İçi gayet güzel aslında. Ama yeri dolayısıyla hem çok  gürültülü hem de insanlar  tuvalet sandığı için sürekli kapıyı açıyorlar. Yani allahtan baban yanımdaydı da olası küçük kazalardan kurtulduk.Geçen hafta gittiğimiz Metro City'nin odası kat kat daha güzeldi. Üstelik arkadan kapıyı kitleyebiliyorsun. Böylece rahat rahat emzirebiliyorsun. Tabi bu konuda nişantaşı Mothercare'i tek geçerim. Gayet kullanışlı ve sakin. Nişantaşına gidip de mothercare'e uğramamak olmazdı di mi? Uzun süredir sana almayı planladığımız uyku tulumunu aldık sonunda. Gerçekten en güzeli mothercaredeydi. Evet biraz pahalı ama ne yapalım. Zaten şu an baban ve ben kendimize hiç bir şey almıyoruz. Tek yaptığımız alışveriş sana olduğu için harcanan paraya acımıyorum.
Bu ayın gelişmeleri arasında;
Artık bol bol gülücükler, konuşmalar yapıyorsun.
Yavaş yavaş dönme çalışmaları yapmaya çalışıyorsun.
Sırtüstüyken poponu attırarak geri geri ilerleyebiliyorsun.
2-3 saniye de olsa oyuncaklarını tutabiliyorsun.
Daha rahat yüzüstü durabiliyorsun.Eskisi kadar kafayı yastığa gömüp sinirlenmiyorsun.
Banyo yaparken babayla sohbet ediyorsun.
Banyodan sonra giyinmeyi hiç sevmiyorsun.Çığlık atıyorsun.Anne tuhaf sesler çıkarırsa susuyorsun :)
Gece pek uyanmazken bu ay uyanıp hatta daha sonra uyumamaya başladın.Umarım geçicidir.
Şimdilik  haberlerimiz bu kadar. Sen şu an uyuyorsun. Ama sanırım birazdan uyanacaksın. Hadi uyan da oynayalım canım kızım benim. Seni çok seviyorum...

1 yorum:

berna dedi ki...

çok güzel yazmışsın kuzum benim. Çok iyi olmuş bu blog, burdan takip edicez artık bu nazlı bebekle değişen hayatınızı.

Lokum hanıma benden öpücükler.

En kısa zamanda görüşürüz inşallah.