5 Eylül 2011 Pazartesi

İkinci Ay Kontrolümüz(26 Ağustos)&Eve Dönüş

Canım kızım uzun bir süredir yazamadım.Çünkü başlıktan da anlaşıldığı gibi evimize döndük.Artık başbaşayız.Eve geldiğimiz ilk hafta gayet güzel başladık aslında.Seni kundak yapıp sallamadan uyutuyordum.Çok da güzel uyuyordun.Hatta ben sen uyurken yemek yapmayı bile başarmıştım.Ama bir gece kundak yapılmayı reddettin ve kesinlikle uyumadın.En son saat gece 3:30 seni sallarken buldum kendimi.Ve 10 dakika içinde uyudun.Ondan sonra sallama maceralarımız başladı.Ben artık yemek yiyemez, tuvalete gidemez olmuştum.İşin kötü yanı güzel uyuyamıyordun da hep kısa kısa...Neyse şimdi bu konuya tekrar dönmek üzere 2. ay kontrolümüzden başlayalım.Bu ay 810 gram alarak 5450 kilo ve 4,5 cm uzayarak 60,5 cm olmuşsun canım.Kilo alımın düşmüş.Ama boyun 3 aylık bebekler kadarmış.Doktor gelişimini çok beğendi aslında.Ama senin annnen fazla pimpirikli maalesef.Kilo alımının azalmasında bir türlü kurtulamadığımız ishalin de etkisi var.Umarım bir an önce atlatırsın canım.İlaç içmeyi hiç sevmiyorsun.Biz de babanla birlikte binbir şebeklik yaparak veriyoruz.Bakalım ilaçların bitince doktor kontrolüne gideceğiz tekrar.Şimdi uyku meselesine geri dönelim.Artık sallamayı bıraktık.Aslında sallanmamaya çok da direnç göstermedin.Çünkü bu aylarda bebekler çok da alışkanlıklar edinmezmiş.Baban sana çok güzel bir uyku arkadaşı aldı.Uykucu kuzu.Dün akşamdan beri kuzunla uyutmaya çalışıyorum.Ama yatağında yatmak istemedin akşam ben de seni yanıma aldım.Birlikte bir güzel uyuduk.Sonra emzirmek için kalktığımda seni yatağına koydum.Çok derin olmasa da sabaha kadar ara ara uyanarak uyudun.Baban ders çalıştığı için anneannen bize destek olmak için haftasonu ve cuma günü geldi.Bütün işlerimizi halletti.Sonra bize un helvası yaptı.Anneannenle güzel güzel oynadınız, güldünüz.Çok güzeldi haftasonumuz kızım.Keşke anneannenle daha yakın otursaydık da daha çok görüşseydik.Ne kadar güzel olurdu.Neyse kızım kıpırdanmaya başladın.Sanırım uyanacaksın.Bu kadar bile yazmama izin verdiğin için teşekkürler.Uyku arkadaşı işe yarayacak heralde.Hadi bakalım :)

Hiç yorum yok: